وااااااع

تاريخ النشر: 18 فبراير 2004 - 02:00 GMT
البوابة
البوابة

اللي ما يطول العنب.. تطبيع عنه يقول..!؟ 

"واحد فهمان" 

 

بنكرهكوا كتير كتير.. 

"مظاهرة شباب فافي ضد اسرائيل" 

 

اتطلع فيي.. وبعينيي.. نظراتك كلهن كراهية.! 

"جورج بوش" 

 

كده ولا كده.. ولا كده..! 

"شارون يشرح خطته لفك الارتباط" 

اذا ضربك احد على خدك الأيمن.. امسح فيه الارض!؟ 

"أم توصي ابنها" 

 

يا رايح لبغدا اخاف تعيا وتولي..ترررم 

"الشاب خالد ينصح الجنود الامريكيان"