اتصل رجل على بيت صاحبه . رد على التلفون ابنه الصغير وقال: هلو.
الرجل: مرحبا عمو..
الولد : أهلين.
الرجل: بابا فين.
الولد: وطي صوتك بابا موجود..
الرجل: هاته اكلمه.
الولد: لا مشغول.
الرجل: طيب ماما فين
الولد: وطي صوتك ايوه موجودة.
الرجل: هاتها اكلمها.
الولد: لا. لا ماما مشغوله.
الرجل : طيب في حد ثاني ؟
الولد: ايوه..
الرجل: مين؟
الولد: الشرطة..
الرجل: اعطيني اي واحد منهم علشان اكلمه
الولد : وطي صوتك دول مشغولين .
الرجل: كلهم مشغولين في ايه؟
الولد: بيدوروا علي !!!