نكت الفنانين..

تاريخ النشر: 13 فبراير 2007 - 08:39 GMT

 

وردنا احدث "كمشة " نكت من الفنانيين الحلوين.. بس بصراحة مش راح نقدر ننشرها كلها، لان بعضها يصعب نشره لاسباب تعرفونها.

 على اية حال..

الفنان الصاروخي سعد الصغير او اذا شئتم "السغير".. ارسل نكة تبدو بايخة..

هي:

في وحدة سالت خطيبها وكانت طويلة قالتلو حبيبي بتحبني ؟

 

قالها: نعم حياتي انت دخلتي كك قلبي بس رجليك .... ضلو بره  ..!

 

..

الفنانة ماريا.. الشاطره بالدعس على الكيك، والتي تستعد لغناء قصائد لام كلثوم، ارسلت نكتة مستعجلة.. تقول فيها:

مره واحد باع اللى وراه واللى قدامه علشان

 

يشترى اللى جنبه..!

 

..

اما المغينة والراقصة اللهلوبة.. قنبلة الاغراء.. بوسي سمير فارسلت نكتة محششة.. هي:

اتنين محشيشين قاعدين يحششو فى عشة فراخ طلع

 

الصبح عليهم الديك قال كوكوكوكوكايين

..

 

اما النكتة الاخيرة فهي من المطرب المحبوب شعبان عبد الرحيم.. اذا فهمتوها احكولنا..!؟ تقول النكتة

مدرس بيسأل طالب عنده في الفصل  ايه هو مذكر يمامه رد عليه

الطالب وقال له: بسيطه ياأستاذ  مذكر يمامه هو يبابا