نكتتان

تاريخ النشر: 29 يناير 2004 - 02:00 GMT
البوابة
البوابة

بدوي راح يتعالج في أمريكا، سأله الطبيب عن الكوي اللي في بطنه: وات إز ذس ؟ …  

قال:ذس از اتش اح..!! 

 


 

 

خليلي حبوا يعذبوه مزقوا جنبه 100 دولار