نكتة مصرية

تاريخ النشر: 20 مارس 2007 - 03:24 GMT

 

واحدة ست راحت للدكتور قالت له: يادكتور إبنى مبياكلش كويس؟

  قال لها: طيب بيفطر إيه؟

اجابت: ياعين أمه ياعين أمه بيفطر10 بيضات بس.

 قال لها مستغربا : طيب بيتغدى إيه؟

 قالت له: ياعين أمه ياعين أمه3 فرخات بس.

 قال لها مندهشا : طيب بيتعشيه إيه؟

 قالت له: ياعين أمه ياعين أمه ورك خروف بس.

 رد عليها وقال: ياعين أمه ياعين أمه كمان شوية ياكل الدكتور وأمه!