واحد اتزنق في زحمة المرور.. فجأة لقى واحد يخبط له على شباك السيارة
فتح الشباك و سأله: شو في.. وليش هل زحمة؟
قال له : الرئيس بوش خطفوه و الفدية 5$ مليون دولار
.. والخاطفين هددوا يدلقوا عليه بنزين و يولعوا فيه
و احنا بنجمع تبرعات .. تحب تشارك ؟
الرجل سأل: " و في المتوسط الناس بتتبرع بكام"
الرجل الثاني : " من 5 الى 10 لتر بنزين"
