نكتة حلوة مترجمة

تاريخ النشر: 09 يونيو 2004 - 02:00 GMT
البوابة
البوابة

واحد اتزنق في زحمة المرور.. فجأة لقى واحد يخبط له على شباك السيارة  

فتح الشباك و سأله: شو في.. وليش هل زحمة؟  

قال له : الرئيس بوش خطفوه و الفدية 5$ مليون دولار  

.. والخاطفين هددوا يدلقوا عليه بنزين و يولعوا فيه  

و احنا بنجمع تبرعات .. تحب تشارك ؟  

الرجل سأل: " و في المتوسط الناس بتتبرع بكام"  

الرجل الثاني : " من 5 الى 10 لتر بنزين"