نكتة بتجنن

تاريخ النشر: 08 نوفمبر 2008 - 03:46 GMT

واحد بتاتيء ذهب الى احد المولات وسأل الموظف: عندكككم مووللللللو...

سأل الموظف مستغرباً: إييييه..

قال الرجل: مووووولللللللللو

هنا قال الموظف مبتسماً: .. عن أذنك سأنادي المدير.

ذهب الموظف وقال للمدير: فيه زبون بتأتيء ومش فاهم عليه ممكن حضرتك تيجي تشوفو.

جاء المدير وسأل الرجل: حضرتك عاوز ايه.

 قال له: أنا عاوووز مووووللللو.. فيييييها  حاااااااجة دي.

قال المدير للموظف: اذهب ونادي عبد الفتاح من قسم التدقيق "وكان يتأتيء أيضا".

جاء عبد الفتاح وقال للرجل: مسسسسسا الخخخخخخخير

رد الرجل: مسسسسسسسا الخييييييير

قال عبد الفتاح: حضضضضضرررررتك عاووووز اييييه

قال الرجل: أنننا عاوووووز مووووووللللللوووو.

ذهب عبد الفتاح وعاد بعد قليل وأعطى الرجل شيئا لفه بورقة هدايا.

 دفع الرجل ثمنه وذهب.

 قال المدير لعبد الفتاح: هوه  كان عاوز ايه

رد عبد الفتاح: موووووولللللللللووو. وذهب ضاربا كفا بكف وسط استغراب المدير والموظف والذين قد يقرأون النكتة.