مجموعة مساطيل قاعدين يحششوا ..
داهمتهم الشرطة.. فلما سمعوا اصوات "الوي وي وي" عملوا حالهم قاعدين يصلوا وكان قربهم نار مولعة.. لزوم الجمر علشان الحشيش.
سألهم الضابط وهم مستغرب منظرهم: بتعملوا أيه؟
ردوا بصوت واحد: بنصلي يا بيه..
قال الضابط: بتصلوا وفهمنا والنار دي علشان إيه؟
قال أحدهم وكان مسطولا على الاخر: النار دي عشان اللي ما بيصليش
