طفلة في الروضة سألت معملتها كم سؤال طيرت فيهم نافوخها.
الطفلة:
ياابلة هو واحدة فى الاعدادي ممكن تحبل
تطلعت المعلمة اليها باستغراب وقالت:لا..
الطفلة:
ولا فى الابتدائى
المعلمة وهي تنفخ تعبيرا عن ضيق صدرها:لا
الطفلة:ولا زينا فى الروضة
المعلمة بشيء من العصبية: لا .. هوه فيه ايه؟
هنا قال طفل كان يقف قرب الطفلة:
مش قولت لك ماتخافيش..!؟
