ماما فين..!؟

تاريخ النشر: 01 يوليو 2004 - 02:00 GMT
البوابة
البوابة

اتصل صديق بصديقه.. فرد عليه ابنه الصغير. 

الو بابا فين يا حبيبى...:  

قال الولد بصوت خافت:مشغول يا عمو....  

:طيب ماما فين 

قال له: ماما كمان مشغوله. يا عمو....  

قال: طيب مشغولين فى ايه يا حبيبى...؟ 

الولد: مع البوليس يا عمو…. 

: يا ساتر ..وبيعمل ايه البوليس عندكم...... 

اصلى مستخبى منهم وبيدوروا عليا.