كببجي..ههههههههههه..!

تاريخ النشر: 21 مايو 2007 - 06:20 GMT

 

 

كببجي اتجوز.. يوم فرحه.. فرش سريره بقدونس!

..

صعيدي كانت رجله بتوجعه فذهب للدكاترة فقالوا له : لازم نقطع رجلك..! ودخلوه غرفة العمليات. فاخذ الساطور وقطع رجله بنفسه دون تخدير.

 الدكاترة قعدوا يصفقوا له علشان شجاعته.. اتبسط منهم قوي واخد الساطور وقطع رجله الثانية..!

..

صعيدي غير الاولاني ،دخل على واحد صاحبه لقاه بيلعب دومينو مع الحمار . فاندهش وقال له: ياراجل بتلعب دومينو مع الحمار؟!.

اجابه: الحمار الى مش عجبك ده غالبنى عشرين دور لغاية دلوقت!؟