في محطة القطار

تاريخ النشر: 16 مايو 2004 - 02:00 GMT
البوابة
البوابة

نصاب التقى واحد صعيدي في محطة القطار فهجم عليه معانقا وهو يقول: إزيك يا محمدين.. يا خويا. 

رد الصعيدي: انا .. انا مش محمدين. 

النصاب وهو نازل في الصعيدي عبط باحثا عن المحفظة: تبقى حسنين.. إزيك أي حسنين يا ولد عمي. 

الصعيدي: إيه ده.. أنا مش حسنين كمان؟ 

النصاب وقد عثر على المحفظة ويهم بسرقتها: يا راجل..ده أنا شيفك في الاسكندرية..!! 

الصعيدي: انا عمري ما روحت الاسكندرية.. 

النصاب وقد انشل المحفظة: ولا أنا..!؟ 

وذهب في حال سبيله.