في عيادة الطبيب

تاريخ النشر: 16 أغسطس 2007 - 01:48 GMT

 

 

واحد راح للدكتور بيقولوا يا دكتور كل ما اكلم واحد ينام مني ........... يا دكتور ........... يا دكتور!؟.

..

واحد ثاني راح على دكتور نفسي حكى له:

 

يا دكتور كل الناس بطنشني

 

اجاب الدكتور : اللي بعده..!؟