صعيدي عاد من السفر مفلس.. فقال له أبوه ايه ده؟ انت زي ما رحت زي ما جيت؟!
اجابه: لا ياباي.. أنا رجعت أتكلم مكسيكي وكده حتوظف احسن وظيفة.
سأله ابوه: مكسيسكي يعني ازاي.. قلنا حاجة مكسيسكي.
قال: شوف.. أين انت يا فرناندو..؟ فهمتوا حاجة!؟
قال ابن عمه: يا باي.. هذا ولد عمي يتكلم لغات؟
