طينه

تاريخ النشر: 10 يوليو 2007 - 01:50 GMT

واحد سكران راح يخطب واحده .

ابوها قال له:" انا علي الشقة.."

اجابه :" وانا علي البنات والبيرة !"

 

 

محشش عينوه مدير سجن جمع السجناء كلهم

وقال لهم : ياتنضبطوا وإلا مع السلامه..!