شيبس

تاريخ النشر: 06 يونيو 2009 - 07:43 GMT

 

طنط شاف واحد زيه بس زعلان .. سأله: إيه.. مالك؟

اجابه: شيبسي ف حالي.

سأله: ليز..

قال: بابا "كرنشي" من البيت علشان اكلت "شيبيتو"

اجابه: الحق عليك،  ما كنت تخليك ع البرنجلز وبس!