خرم

تاريخ النشر: 21 ديسمبر 2008 - 08:56 GMT

 

 

 

اثنين سكارى على الأخر

روحوا بالليل على البيت

واحد منهم حط السيجارة في خرم الباب علشان يفتحه

فقال له صاحبه: بتعمل ايه يابا

قال: بحاول افتح الباب

فقال له: انت بتفتح الباب بالسيجارة

فأجاب متفاجئاً: يانهار اسود

يبقى انا شربت المفتاح