حوارٌ بين زوجين ليلة زفافهما...

تاريخ النشر: 16 مارس 2008 - 10:29 GMT

الزوج : يااااه أخيرا الحلم بيتحقق

 

الزوجة : عاوزني أبعد عنك .... ؟؟

الزوج : لاااا.. متقوليش الكلام ده مره ثانيه

الزوجة : إنت ... تحبني ؟؟

الزوج : اكييييييييييييد

الزوجة : طيب ممكن تفكر تبعد عني ؟

الزوج :لا طبعاً ؟

الزوجة : طيب ممكن تهديني بوسه ؟

الزوج : طبعا.. و على خدك كمان

الزوجة : طيب تعتقد إنك ممكن تضربني في يوم من الأيام ؟

الزوج :لا طبعا ... انا مش من النوع ده من الرجال

الزوجة : ممكن أثق فيك ؟

الزوج : ايووووه

الزوجه : يا حبيبي

 

 

بعد سنة من الزواج ..

 

وفي ذكرى زواجهما الأول كان هناك حوارٌ آخر

 

 

 

اقرأ من جديد من الأسفل الى الأعلى لوسمحت.