برعيين

تاريخ النشر: 17 أكتوبر 2005 - 12:40 GMT

 

صعيدي فات على صيدلية.. وقال للصيدلي: لو سمحت حضرتك.. ايه ده اللي بيسموه فياغرا؟

 

تطلع الصيدلي فيه.. مستغربا السؤال ومحتارا بماذا يجيب..

 

تابع الصعدي: من حق.. انا بسمع عنه كثير. حسنين بيقول فياغرا ومحمدين بقول ما فيش بعد الفياغرا وبرعيين كمان!!.

 

قال الصيدلي محاولا تبسيط الامر للصعيدي: ده برشام يخليك تنام مع مراتك مرتين..!؟

 

فكر الصعيدي لحظات وقال: ما تقول انه مهديء من الاول..!؟