ايه القصة..!

تاريخ النشر: 09 يوليو 2007 - 02:02 GMT

 

استيقظت الزوجة أثناء الليل

 

 

ولم تجد زوجها بجانبها في الفراش

وضعت الزوجة الروب

 

 

ونزلت إلى الدور الأسفل

ووجدت زوجها يجلس في المطبخ

 

 

واضعاً كوباً من القهوة أمامه

 

 

مستغرقاً في تفكير عميق

لاحظت الزوجة نزول بعض الدموع من عين الزوج

 

 

سألته الزوجه : إيه الموضوع ؟

 

 

قاعد لوحدك ليه في نص الليل ؟

 

 

رد الزوج : فاكره لما أتواعدنا من 20 سنة ؟

 

 

أجابت : ايوه فاكره ..!!

 

 

قال : فاكره لما شافنا ابوكي

 

 

وإحنا راكبين في العربية ؟

 

 

أجابت : ايوه فاكره ..!!

 

 

قال : فاكره لما وجه ليّ ابوكي مسدسه

 

 

وقال لي : تتجوزها ولا أسجنك 20 سنة ؟

 

 

أجابت : ايوه فاكره ..!!!

 

 

نزلت دمعه من عين الزوج وقال :

 

 

أخ خ خ خ ..لو كنت دخلت السجن كنت خرجت النهارده !!!!