اختبار البانيو

تاريخ النشر: 14 نوفمبر 2008 - 12:07 GMT

الصحفي: طيب يا دكتور، أنت كيف بتعرف  إذا كان المريض مجنون فعلا ولا مجرد تعبان نفسيا

الدكتور: بنعمله إختبار البانيو

الصحفي: واللي هو ؟

 

 

الدكتور: بنملى البانيو ميّه على آخره ... وبنعطي المريض معلقة وكوباية وجردل ... وبنقوله فضيلنا هذا البانيو من الميّة

الصحفي: وطبعا لو استخدم المعلقة أو الكوباية يبقي مجنون لإنه المفروض يستخدم الجردل!

الدكتور: مممم ... هو عامة، العاقل برمي هذا كله ويشيل سدادة البانيو ... قولي لي أنت بتحب اوضتك على الشارع ولا بتطل على الحديقة ؟؟