سهرة فخفخينا مع بهاء سلطان

تاريخ النشر: 13 يناير 2005 - 10:23 GMT

 

 

 

يا راجل ..بدل ما تبح صوتك وتقولوا قوم اقف وأنت بتكلمني اديلوا حبتين فياغرا وهوه يقف لحاله.

 

بعدين عايز تفهم ليه؟ هو في حد فاهم حاجة. ما تخلي العقل على جنب وتفرفشنا بئى

 

.. يا راجل!؟